Cu o cifră de afaceri de 4,2 miliarde de Euro, grupul XXXLutz este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă din lume.
Cu toate acestea, avem încă un obiectiv clar: continuăm să îmbunătățim satisfacția clienților. Pentru a atinge acest obiectiv, strategia noastră include patru măsuri :
Urmărirea continuă a strategiei noastre pentru a atinge succesul
Extinderea și sprijinirea echipei noastre profesionale XXXLutz
Continuăm să oferim servicii orientate spre clienți
Deschidem constant noi piețe dincolo de frontierele austriece
Prin urmare, Grupul XXXLutz cuprinde o varietate de mărci și companii diferite: XXXLutz, Mӧbelix și mӧmax.
Compania a fost fondată în 1945 în Haag am Hausruck și inițial s-a axat strict pe producția din Austria. Astfel că, prima gamă de produse a constat în cutii din lemn pictate manual și mobilier tradițional, în stil de țară.
În deceniile care au urmat, XXXLutz s-a reorientat spre succesul prin extindere. Cifra de afaceri a început să crească simțitor, iar în 1989 s-a deschis retailerul de mobilier cu discount Mӧbelix. Anul următor, grupul austriac a pătruns pe piața germană.
Pentru a satisface mai bine piața, un nou concept de magazin a fost creat în 2002. Mömax a păstrat stilul la prețuri accesibile. În 2003, grupul a ajuns la poziția de lider pe piață în Austria cu o cifră de afaceri de 1,25 miliarde de euro.
Cu 566 de magazine în Austria, Germania, Republica Cehă, Croația, Franța, Elveția, România, Suedia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria și Ungaria, grupul XXXLutz este acum unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă din lumea. Dintre acestea, 66 de magazine sunt Mӧmax.
În octombrie 2002 odata cu deschiderea primului magazin in Dornbirn/Voralberg a început cariera de succes mömax. Acesta a fost urmat de alte deschideri in Austria si Germania și în alte state europene, ajungând în prezent la 66 de magazine. Fiecare magazin oferă, pe o suprafată de 6000-8000m2, idei pentru amenajarea casei oferind interioare moderne la prețuri avantajoase. Mömax se extinde in continuare fiind deja planificate alte noi deschideri.
mömax – este o concepție nouă, bazată pe trendul actual, modern, la un pret avantajos. mömax oferă solutii atractive la un pret redus, prezentate in locuinte model, ocupand pana si cele mai mici spatii. mömax prezinta in apartamente tipizate, complet amenajate, modul in care se poate amenaja un apartament de 35, 50 sau chiar 70 m2, modern și la un preț avantajos. Astfel, urmand trendul se poate reamenaja locuința mai des și mai variat. Produsele noastre oferite la prețuri avantajoase permit acest lucru. Pentru acesta, mömax a introdus noi standarde. Pe lânga prețurile bune, este foarte important ca, toate ideile respectiv soluțiile să fie prezentate perfect.
Clientii mömax pot fi siguri că primesc soluții de amenajare, facute cu gust, pe care pot să le transpuna identic in propria lor casă. Toate acestea îi ajută să planifice mai ușor și le confera siguranța. Astfel dorim să arătăm că mömax va introduce clientii într-o lume adevărată si nouă a amenajărilor interioare.
Sub sloganul „
acasă în trend
” se poate găsi tot ce este legat de casă, accesorii pentru toate încăperile, textile, corpuri de iluminat si covoare moderne. mömax prezinta in spatiul amenajărilor interioare o lume nouă armonizata intr-un stil individual: simplu, modern, avantajos
mömax are mai mult de 2000 de angajați. Un program oficial de pregatire garantează calificarea angajaților. Astfel mömax este pregatita pentru noi provocări, oferind satisfactie clientilor. Clientul este partenerul nostru și bineînțeles stă în centrul activitații noastre.Toți angajații au posibilitatea să se dezvolte și să profite de oportunitătile de carieră.
mömax este un partener competent si experimentat pentru clienti.
In topul firmelor „Europa’s 500”, XXXLutz figureaza ca firma cu cea mai dinamica dezvoltare fiind clasata pe locul al 20-lea din Europa.
Clientii mömax reprezinta factorii cheie ai povestii de succes și astfel o să rămâna și în viitor.
Deschide primul magazin în primul trimestru al anului 2018. Pregătirile pentru deschiderea magazinului sunt canalizate pe mai multe direcții de la gamă de produse, la angajați pregătiți și până la ultimele detali.
Mӧmax Timișoara a finalizat cu succes săptămâna aceasta selectarea vocii Mia, spiritul casei. Selecția a fost demarată în urmă cu două săptămâni, iar după o etapă de preselecție, finalistele reprezentate de voci feminine au dat testul final în fața unui juriu compus din persoane cu expertiză în oratorie, dicție și timbru vocal.